Dün Kingston 120 Gb HyperX 3K SSD aldım.Kutusunda Okuma hızı 555mb yazma 510mb yazıyor. Fakat okuma hızı 230 MB/S. Nedendir acaba...? ( AHCI açık ve arayüzde sata 3 )

Dün Kingston 120 Gb HyperX 3K SSD aldım.Kutusunda Okuma hızı 555mb yazma 510mb yazıyor. Fakat okuma hızı 230 MB/S. Nedendir acaba...? ( AHCI açık ve arayüzde sata 3 )

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Evet win 8.1 kurulu. Önerdiğin program nedir?
amd mi sistem? amd ise normal.+ anakartın ahci sürücülerini anakart sitesindeki ile güncelle.
işlemci intel i5. güncellemelerini yapacağım.@gardrop-fuat .
zaten ssd performansından fazlasıyla memnun kaldım. sacede kutusunda yazan değerlerle fark olunca sebebini merak ettim..
Geçen haftanın gündem değerlendirmesinde geçmişti. Bazı SSD'lerin içinde başka kontrolcü olduğu ve daha yavaş olduğu ile ilgili. Biraz araştırmanızı rica ederim. Bence sıkıntı varsa direk değiştirin ....
Kingston ve PNY SSD’lerinde hile yaptı. başlığı ile http://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-16-21-haziran-2014 da bulabilirsiniz
benim anakart z77 ve iaStorA gözüküyor, sende storahci ondan sordum. 4k değerleri pek iyi değil.
Hevesim kaçtı biraz bende aynı ssd den alacaktım sata 6 ya takıp denermisin?