Active directory de bir client bilgisayara uzak masaüstünü açtım fakat administrator den başka kullanıcı girmeye çalışınca yetki hatası veriyor.

gpo dan yetkiyi rdp users lara verdim. kullanıcıları da bu gruba dahil etmeme rağmen hata devam ediyor.

Çözümü bilen var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap