Active directory de bir client bilgisayara uzak masaüstünü açtım fakat administrator den başka kullanıcı girmeye çalışınca yetki hatası veriyor.
gpo dan yetkiyi rdp users lara verdim. kullanıcıları da bu gruba dahil etmeme rağmen hata devam ediyor.
Çözümü bilen var mı?
Client üzerinden rdp izin verdiniz mi ? ve baglanmasını istediğiniz kullanıcı ekli mi ?
Client üstündeki Remotedesktop kullanıcılarına istediğin kullanıcıları eklersen düzelir. Remote settings select users. Allow network leveli kaldirabilirsin
aynen sonradan aklıma geldi, client servera uygulanmıyor heralde remote desktop usera yaptıklarım. Kendi içinde tekrar vermek gerekiyor.