Saat&Saat mağazasının yıllardır müşterisiyim. En son satın aldığım Maurice Lacroix marka saatimi ayda maksimum 1 kez kullanmama rağmen, değil deniz suyu, havuz suyu, yağmurdan sakınmama rağmen nasıl olduysa bozmuşum ! Garantisi bittiği için bana 411 CHF (3300TL) tamir bedeli çıkardılar. 150 CHF Bakım, gerisi içeriğini bilmediğim parça diye nitelendirilmiş. Bakım nedir diyorum kem küm diyorlar. Ağlayın sonra batıyoruz diye. İnşallah beter olursunuz. Bir zaman buradan saat almaya niyeti olan varsa dikkatine sunarım.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam uzun zamandır ülkemizde tüketicilerin uğradığı zulmün farkındayım. Muhattap bulayım, distribütör ürünü olsun dedim. Alternatifimiz mi kalıyor? Biraz donanım birde saat merakım kalmıştı altıüstü, onlardan da vazgeçiyorum iyice saman olduk gittik...
Zurih merkezli İsviçre markası hocam. Çok geniş skalası var. İyi serilerinden birini aldım bende, üretim tekniği bakımından premium sayılan. Bilemedim 3 yılda 3500 tl masraf çıkaracağını.
@type_writer Anlıyorum da neye göre diyorsunuz bunu? Mesela ben 3 yılda durduk yerde bozulan canlı örneğini göstererek bir daha MLX tavsiye etmem diyorum tamam. Onun haricinde sevdiğiniz markaları almadık diye suçlu sayılmayız heralde 🙂
Kac yıl oldu ki bakım lazımmış genelde 5 yıl seiko otomatik ise 10 yıl bakımsız gider