#teknoseyir Fedex kargosu isme mi gider adrese mi? Bu gün itibariyle iş değişikliği yaptım. Birkaç aydır beklediğim bir certifika ABD'den eski iş adresime yollanmış. 7 gün sonra gelecek. Sizce ne yapmalıyım?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fedex'i arayıp kargoyu isminle veya takip numaranla sorgulattır. Sonra şubeden teslim alacağını söyle. Adına gelmişse gidip şubeden sorunsuz teslim alırsın.
Açıklamam biraz kötü olmuş kusura bakmayın. Türkiye'deyim. MNG kargoyu bir arayım. Öneriler için teşekkürler.
MNG kargoya bir mail ile teslimat bilgilerini değiştirdim.