#Intel Türkiye twittier hesabından bugün Intel Turkiye Ar-Ge merkezi’nin açılacağını duydurdu. Umarım ülkemiz için faydalı olur. Hayırlı olsun.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Herhangi bir etkinlik de yapılaca mı acabâ ?
Acaba gercekten "ar-ge" mi yapacaklar, yoksa vodafone'un yaptigi gibi teknik isleri ar-ge gibi gosterip vergi indiriminden mi yararlanacaklar? ODTU-MEMS ekibi ile ortak arastirma projeleri oldugunu biliyorum, umarim bu adim da o kapsamdadir.