Euro Truck Simulator 2 oynayan arkadaşlara bir sorum var. Oyunda tırı araç içi kameradan kullanırken kaza yaptıktan sonra oyundaki sesler (aracın motor sesi vs.) sizde de daha kısık bir şekilde geliyor mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • RF #20 @rf

    Ya bende kazadan sonra bir süre(1-2 dakika) sesler %15-20 oranında daha kısık geliyor sonra yine eski haline dönüyor.Çokta önemli değil aslında sadece merak ettim.

    • RF #20 @rf

      Biliyorum kimsenin umrunda değil ama kendime not olarak çözümü yazayım 😀 Sorun laptop ayarlarının yapıldığı yazılımda otomatik ses seviyesi seçeneğini işaretlediğim için oluyormuş. İşareti kaldırdım sorun düzeldi 🙂