2.1 ile beraber yine koca ekranın 3'te 1'ini kullanır hale dönmüşüz. Sanırım mobildeki sıkıntılardan dolayı böyle oldu ama 2.0'ın görünümü daha iyiydi bence. Başa dön tuşunu görünce şaşırdım, en son ne zaman bir sitede gördüm hatırlamıyorum.Tüm akış tuşu iyi olmuş. Öne çıkan incelemeler kısmı yararlı olacaktır. @hkellecioglu #Teknoseyir2_1

BeğenFavori PaylaşYorum yap