RecepYazgan @recepyazgan 21 Mayıs 2014 - 16:11 #Teknoseyir2_1 Şu Helvetica fontu gözümü bozacak. Yok mu bunun çözümü? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 cestlavie @cestlavie Bende de böyle değil? Gayet güzel font. 21 Mayıs 2014 - 16:21 Yanıtla Beğen 2 DDGuclu @ddguclu Bende de böyle değil ama sanki bir gariplik var. Bu fonttan daha iyisini bulabilrisiniz sayın @hkellecioglu 🙂 21 Mayıs 2014 - 16:42 Yanıtla Beğen 1 RecepYazgan @recepyazgan PC nizde Helvetica fontu yüklü olmadığı için yüklü olan fontlardan biri ile görüyorsunuzdur. O yüzden sorunsuz görmeniz normal. Bende yüklü olan Helvetica nın azizliği sanırım. belki @hkellecioglu bana font dosyasını gönderir 🙂 21 Mayıs 2014 - 17:33 Yanıtla Beğen İptal
Bende de böyle değil? Gayet güzel font.
Bende de böyle değil ama sanki bir gariplik var. Bu fonttan daha iyisini bulabilrisiniz sayın @hkellecioglu 🙂
PC nizde Helvetica fontu yüklü olmadığı için yüklü olan fontlardan biri ile görüyorsunuzdur. O yüzden sorunsuz görmeniz normal.
Bende yüklü olan Helvetica nın azizliği sanırım. belki @hkellecioglu bana font dosyasını gönderir 🙂