Anakarta daha karar vermedim R5 3600 şuan 1276TL Hepsiburada'da alıyım mı evde beklesin mi diğer parçaları alana kadar arkadaşlar. #akış
Hepsiburada ile hiç iyi anılarım yok "Şuan işlemi gerçekleştiremiyoruz lütfen sonra deneyin" diyor, bu bi işaret mi :)) 3 defa denedim yine aynı hata :/
Aldım Hayırlı olur umarım bu denemeleri yaparken şu an 1243TL oldu fiyatı :))
Kutusunu açmadan iade edebiliyorsan al gitsin.
14 gün süre var yanlış bilmiyorsam aşarım kesin diğer parçaları alana kadar :))
Bende R5 3600x alıp kenara koymayı düşünüyorum sistemi sonra toplamak için. Fiyatlar iyi mi?
Alacaksan RAM al fiyatı en çabuk onlar artar
@furkanemir https://www.hepsiburada.com/gskill-sniperx-16gb2x8gb-3600mhz-ddr4-ram-f4-3600c19d-16gsxwb-p-HBV00000HTMOU?magaza=Hepsiburada CL19 ama iş görür gibi 🙂
@emreorhan pahalı biraz, 3000mhz yeterli (render vs yapmıyorsanız) 550 lira civarına halledilir 2x8 3000mhz hatta imkan varsa şimdiden 32 almak lazım diğer bileşenler %10 artsa ram %110 artıyo
@furkanemir İşlemci 3600x aldım, baktım 3600 fiyatlarına geldiği için aldım çok az fark vardı. Ram'i de bu ay sonu alayım ikisi şimdilik dursun kenarda 5700xt'lerin referans dışı modellerini beklemeye geçeceğim. Uzun soluklu bir toplama olacak 🙂
R7 1700X i yer yer geçen alet 2600ü mü geçemeyecek? 2600X den yüzde 15-20 daha hızlı olan Cpu ya çok fark yok özellikle oyunlarda demek hata olur. 3. Nesil ryzen ler oyunda önceki 2 nesle kıyasla daha iyiler.