Levent abinin C64 oyununu Cyberpunk 2077'den daha büyük bir hype ile bekliyorum. E3 günü bize bir sürpriz yapsa da videosu gelse keşke...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@leventp
Hatta @gamsizm 'a söyleyelim. Levent Abi bakmıyor buraya. Murat Abi iletebilir.
Ya bu The 8 Bit Guy sayesinde ogrendimdi, hala insanlar C64 oyunu yapiyorlar. Farming Simulator bile cikmis C64'e.
Kendisinin oyunu Planet X2 var zaten C64'un ilk RTS oyunu. Ilginc hobiler.
öle bişimi var abi