Arkadaşlar lisans bitirme projesi / bitirme tezi için deneyimli olan arkadaşlar var mı? Bilişim alanında bir proje olması gerekiyor. Danışman hocayla konuştum. Bahar döneminde staj yapıyoruz. Demir çelik ray profil üreten bir firmanın bilgi işlem kısmında yapacağım stajı. Burdaki sorunlara çözüm bulan bir bitirme projesi yap dedi. ERP yazılımı kullanıyorlar örneğin SAP. Bu programı kullanirlarken ki yaptiklari hata. Veya iş süreçlerinde yaptıkları hatalara çözüm üretmek gibi söyledi. Stajın ilk haftası gözlemle bir taslak oluştur dedi. Bitirme tezi detaylı konu başlıklarını vs nasıl hazırlayacağım nerelere bakmamı tavsiye edersiniz fikir açısından?

BeğenFavori PaylaşYorum yap