#android #TeknoYardım #wifi #akış#tilgin
Android telefonum evimdeki wifide tuş kilitlenince baglantiyi kesiyor. Ancak sadece evdeki wifide boyle oluyor. Defalarca ağ unut yapip tekrar baglandım modeme reset attim sorun duzelmedi. Sebebi nedir acaba?
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Telefon düşük güç modunda olmasın, pil ayarlarına bak
Sıkıntı yok o ayarlarda. Bir kaçtane wifi agina baglaniyorum kopma olmuyor. Ev internetim yeni baglattim fiber, sadece onda telefon ekrani kilitlendikten sonra wifi kopuyor.
Modemde vardir belki guc tasarrufu diye.Bizim bi modem de aynisini yapiyordu.Dusuk guc tuketim cihazlari diye bi ayari vardi onlara kesiyordu baglantiyi ya da minimal tutuyordu.
@vigilante muhtemelen oyle birşey var sadece bu modemde boyle oluyor akşam kurcalayim ayarları
Gerçek fiberse eğer.
2 tane cihaz olmalı. 1 tanesi fiber i sonlandırıp, bir router a gönderiyor ethernet kablosu ile.
Kablosuz router ın içnie girebiliyormusun ?
Wifi kanal ayarını otomatikten cıkar.
Sadece modem var modem ayarlarini kurcalayim ozaman
Modem ayarlarini kurcaladim sifreleme yontlerini degistirdim. Gene ayni sorun devam ediyor. Güçdiye seçenek var orada %100 gorunuyor.
Başka bir sey bulamadim. Modem tilgin diye bir marka. Ayarları pek alişilmiş şekilde degil. Kanal ayarlamasi yapayim dedim belki işe yarar diye ama bulamadim nasil yapilacagini.