Dün akşam üzeri bizim ordan çektim 🙂 https://www.instagram.com/p/Bj2ltrpAfWb/?taken-by=egeusulu

#Ege - #CepTelefonuFotoğrafçılığı
📸: iPhone 6s

Can Yücel'den...
“Vakti gelince gitmenin adıdır gün batımı
Ömürden,
gönülden,
günden… “
😊

BeğenFavori PaylaşYorum yap