#turknet #akış#TeknoYardım Kafayı yiyecem. 30.12.2017 tarihinden beri turknet kullanıyorum. 8mb hıza ulaşıyordum. hız artırımı talebinde bulundum. aradılar artırdık diye akşam eve gidince baktım hız artmamış ve kopmalar vardı. En son net tamamen gitti. Modemde tüm ışıklar yanıyor halbuki. Modem arayüzüne girdim kullanıcı adını tekrar girip kaydettim olmadı. Reset atıp kullanıcı adımı girdim gene bağlanamadım.Sonra tekrar reset attım bu kez 192.168.1.1 den modem arayüzüne hiç bağlanamadım. Tüm ışıklar yanarken internetim neden yok (telefonda bağlanmıyor ) ve modem arayüzüne neden giremiyorum. İpconfig de yazan ip de 192.168.1.1 . Türkneti aradım tabi müşteri hzimetlerine kayıt bırakıosunuz doğruda ulaşmak mümkün değil gündüz arıyorlar. Arkadaş gündüz herkes çalışıo ne mantık akşam müşteri hizmetlerinin olmaması. Acaba Vodofone supernet üyeliğimi iptal ettirdim. Modem vodafone dan almıştım. Kiltilediler falan mı? OFFFFFFF Oynarken çulunu yırtmak deyimini yaşıyorum. Vodafone da devam etmeliymişim
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende de kopma vardı hızı düşürdüler düzeldi.
8 mb senin altyapıdan dolayı olabilir mi?
Bendeki sorun o yüzden çünkü. Ayrıca modemle uğraşmak bu sorununu çözecek gibi değil.
vodafone da 12 mb alıyordum. Modem ışıklarının yanarken internete bağlanamama sebebini ve modem arayüzene girememe sebebini anlamadım. Türknet kullanıcı adı ve parolamı giremiyorum arayüze bağlanamadığım için.
@er-dem kötü bir deneyim oluyor senin için.