#turknet #akış#TeknoYardım Kafayı yiyecem. 30.12.2017 tarihinden beri turknet kullanıyorum. 8mb hıza ulaşıyordum. hız artırımı talebinde bulundum. aradılar artırdık diye akşam eve gidince baktım hız artmamış ve kopmalar vardı. En son net tamamen gitti. Modemde tüm ışıklar yanıyor halbuki. Modem arayüzüne girdim kullanıcı adını tekrar girip kaydettim olmadı. Reset atıp kullanıcı adımı girdim gene bağlanamadım.Sonra tekrar reset attım bu kez 192.168.1.1 den modem arayüzüne hiç bağlanamadım. Tüm ışıklar yanarken internetim neden yok (telefonda bağlanmıyor ) ve modem arayüzüne neden giremiyorum. İpconfig de yazan ip de 192.168.1.1 . Türkneti aradım tabi müşteri hzimetlerine kayıt bırakıosunuz doğruda ulaşmak mümkün değil gündüz arıyorlar. Arkadaş gündüz herkes çalışıo ne mantık akşam müşteri hizmetlerinin olmaması. Acaba Vodofone supernet üyeliğimi iptal ettirdim. Modem vodafone dan almıştım. Kiltilediler falan mı? OFFFFFFF Oynarken çulunu yırtmak deyimini yaşıyorum. Vodafone da devam etmeliymişim

BeğenFavori PaylaşYorum yap