RF #20 @rf 01 Nisan 2016 - 01:17 #LGG2 #TürkTelekom #Benim45GHızım #akış - Tekirdağ Merkez BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 2 Aziz @aziz G2 ile bu hız çok iyiymiş zaten maksimum 150ye kadar destekliyordu 🙂 01 Nisan 2016 - 01:27 Yanıtla Beğen 1 RF #20 @rf @azizdz Hız çok iyi ama bu kotalarla bir şey ifade etmiyor malesef. 🙂 01 Nisan 2016 - 01:40 Yanıtla Beğen 1 İptal
G2 ile bu hız çok iyiymiş zaten maksimum 150ye kadar destekliyordu 🙂
@azizdz Hız çok iyi ama bu kotalarla bir şey ifade etmiyor malesef. 🙂