Mustafa Kurban @mustafakurban 27 Ağustos 2014 - 00:25 #CepTelefonuFotoğrafçılığı #L925 ile Nokia Cinemagraph çekimi BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 6 Fatih Özmen @fatihozmen55 Boyutu neden küçük? 27 Ağustos 2014 - 00:26 Yanıtla Beğen Fatih Özmen @fatihozmen55 arkadaş kendi çekmemişmi bunu?Makina bu boyuttamı çekiyor yoksa kendimi küçükltmüş? 27 Ağustos 2014 - 00:31 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Normal boyutu 800/400 çözünürlükte 15.4 mb olduğu için yüklenmedi GIF resizerla küçülmek zorunda kaldım 27 Ağustos 2014 - 00:32 Yanıtla Beğen Fatih Özmen @fatihozmen55 anladım hocam büyük olsaydı keşke 27 Ağustos 2014 - 00:33 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Orijinal boyutu burda http://memories.nokia.com/en/images/df8fb4a5-df03-4842-8594-6e88d22d184f 27 Ağustos 2014 - 00:34 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Biraz uğraştım ama beceremedim orijinaliini yüklemeyi bi daha kine inşallah 27 Ağustos 2014 - 00:49 Yanıtla Beğen İptal
Boyutu neden küçük?
arkadaş kendi çekmemişmi bunu?Makina bu boyuttamı çekiyor yoksa kendimi küçükltmüş?
Normal boyutu 800/400 çözünürlükte 15.4 mb olduğu için yüklenmedi GIF resizerla küçülmek zorunda kaldım
anladım hocam büyük olsaydı keşke
Orijinal boyutu burda
http://memories.nokia.com/en/images/df8fb4a5-df03-4842-8594-6e88d22d184f
Biraz uğraştım ama beceremedim orijinaliini yüklemeyi bi daha kine inşallah