#ilktelefonum Hepsi şu anda çalışır durumda 🙂 baya zengin bir telefon geçmişim var. şu anda kullandığımda SONY XPERİA Z2.

#ilktelefonum Hepsi şu anda çalışır durumda 🙂 baya zengin bir telefon geçmişim var. şu anda kullandığımda SONY XPERİA Z2.

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Samsung'un o modelinden direk z2 ye mi atladın yoksa arada kalanları sattın mı 😀 😀
Yok arada z2 den önce Neoi 588 diye bir telefon kullandım androidti 2 sene kullandım sonra z2 aldım. Şu anda onu halam kullandığı için fotoğrafa alamadım
şu nokia telefondan babamda vardı duygulandım vallahi 😀
Aynen banada babamdan kalmıştı zaten