merhaba teknoseyirde yeniyim belki soracağım şey mevcuttur.General mobile discovery 2 ne zaman çıkacak bilgisi olan varsa sevinirim
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Emin olmamakla beraber 8 Ağustos diye hatırlıyorum @m-merterdem1
http://teknoseyir.com/general-mobile-discovery-2-inceleme
buradada ağustosun ilk haftası denilyor hala ses yok 😀
teşşekkürler yani birkaç gün içinde çıkacak bir aksilik olmassa
Çift sim kartlı modeli bu çıkacak olan. Sd kart girişli olanı beklemeni tavsiye ederim acelen yoksa eğer.
yani çift sim kartlının hafızası arttırılamayacakmı ?
farkı nedir birde tahmini sd kartlının çıkış süresi nedir