Siz cahillere ekran kartlarıyla ilgili biraz taktikler vereyim.
Taktik 1 ----- AMD alın.
Taktik 2 ----- En tepe modeli alıcaksınız diye bir kaide yok bu yüzden bütçenizi aşmadan fiyat performans oranı en iyi olan modeli seçmenizde fayda var.
Taktik 3 ----- Açık dünya oynanışı oyunları çok fazla oynamıyorsanız ve ya video render etmiyorsanız ekran kartı belleğine önem vermeyin.
Taktik 4 ----- HD 6870 modelinde ısınma sorunu yaşıyorsanız üstündeki fanı söküp 14 cm lik bir fanlı çözüme kavuşabilirsiniz.
Bİr sonraki seri de görüşmek üzere cahiller
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olum bak cahil diyip durma millete asıl cahil sensin gibi çaylaklar plus a geçince senin gibiler kalmayacak .
AMD alın dedin engeli yedin