@hkellecioglu @gamsizm @leventp @ozkane Login olmadan önce bir kişinin durumunu görüp yorum yazmak istedim. Login olduktan sonra bulunduğum durumu kaybetti ve Sosyal alanını da direkt kişisel düzenledi. Sosyal alanının altında özel ve genel akış diye sekme olsa.

Zira login olunca cezalandırılıyor gidiyiz...

BeğenFavori PaylaşYorum yap