Enes B @ens 14 Mayıs 2014 - 19:12 2000'lere kadar driver'ların bir kısmı cd'ler yerine disketlerle gönderilirdi 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 2 Enes B @ens şimdi sürücüleri disketle verseler yine razıyım 😀 adres verip indirin yazması kadar can sıkıcı bir durum yok 😀 14 Mayıs 2014 - 21:39 Yanıtla Beğen Akgün Yüksel @akgun formatlayıp kullanılabiliyordu, güzeldi... 😛 14 Mayıs 2014 - 22:32 Yanıtla Beğen 1 İptal
şimdi sürücüleri disketle verseler yine razıyım 😀 adres verip indirin yazması kadar can sıkıcı bir durum yok 😀
formatlayıp kullanılabiliyordu, güzeldi... 😛