• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

YsnKrdnz
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.06.2014
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Asus'un çok ısındığını başka formlarda okudum , sürekli kuçagımda olcağı için , baya etki yapar . 1 2 hafta içinde alcam laptop , senin önerin üzerğndede durcam , iyiyse onu alabilirim

    13 Haziran 2014 - 17:56 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Farwynd , evet haklısın , fakat sürekli taşımıcam , hava sıcak olurda , balkon'u , serin olursa odamı tercih ederim , o yüzden taşımada pek sorun yaşamak istemem

    13 Haziran 2014 - 17:49 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Homerusan , bilgin için teşekkür ederim Barış asus yerine , 200 tl verip bunu almak daha mantıklı deil mi sizce.http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=464400&kat=6454&lang=tr-TR#.U5sOK4WDPMI

    13 Haziran 2014 - 17:47 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Barış , tavsiyen için çok teşekkür ederim . Dediğim gibi masaüstü kullanmak çok zor . O yüzden laptop tercih ediyorum . Aklımda Monster var , 2700 tl , lakin daha ucuz laptop aramaktayım , bulamazsam yine monster'i almak zorundayım

    13 Haziran 2014 - 17:20 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Masaüstü kullanmayı sevmiyorum , Odadan odaya veya balkon'a geçirme imkanım yok , o yüzden laptop tercih ediyorum 🙂

    13 Haziran 2014 - 17:15 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Peki teşekkür ederim bilginizi paylaştığınız için

    13 Haziran 2014 - 17:07 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    3 bin tl , çok pahalı geliyor bana , Monster 2500 tl , 17'3 ekran ise 2700 tl . Ayrıca 9 taksit imkanı var , aylık 300 tl taksit oluyor , Tek sıkıntım , Kasanın baya kalın olması , taşınma sorunu çıkarması. Ve Monsterler aldıktan 2 3 ay sonra ulaşıyormuş elimize

    13 Haziran 2014 - 16:57 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Serdar kesinlikle haklısın . Monster'ler 2 3 ay ulaşmıyor alan kişilerin eline . Peki , Lenovo'lar nasıl sizce , hem uykun hemde kasası hafif kalın değil

    13 Haziran 2014 - 16:53 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Umut ve Teknopanda . MSİ , MONSTER Tercihen iyi olan hangisidir

    13 Haziran 2014 - 16:43 Beğen
  • YsnKrdnz @ysnkrdnz

    Monsterlere bakmıştım , 2500 tl fiyatı . Makul fiyat . Yalnız tek sıkıntısı kasanın kalın olması , taşınma özelliği yarıya düşüyor

    13 Haziran 2014 - 16:40 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (10)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

Isuzu D-Max 4x4 V-Cross İncelemesi

47
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 183 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum