Bir sorum olacak bende de note 4 varda asphalt 8 sizde de tırtklı çalışyor mu ben anti aliasingi açıp grafikleri en yükseğe getirmeme rağmen oyundaki tırtıklar çok aşırı derecede bulunuyor bunun nedeni sizce ne
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir sorum olacak bende de note 4 varda asphalt 8 sizde de tırtklı çalışyor mu ben anti aliasingi açıp grafikleri en yükseğe getirmeme rağmen oyundaki tırtıklar çok aşırı derecede bulunuyor bunun nedeni sizce ne