murat abi sanırım hala z2 kullanıyorsun ben de almayı düşünüyorum amaözellikle ısınma ve otofocus gözümü korkutuyor güncelleme ile düzeldi mi?alınabilir mi 1500 liraya buldum
murat abi sanırım hala z2 kullanıyorsun ben de almayı düşünüyorum amaözellikle ısınma ve otofocus gözümü korkutuyor güncelleme ile düzeldi mi?alınabilir mi 1500 liraya buldum
Son bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkür ederim murat abi