Kılıfları oldum olası sevmem, mecburiyetten olmasa hayyatta takmam, Tab S' de kullanıyorum, 6.6 mm'lik tablet oluyor 1 buçuk 2 santim. İnceliğini hissedemiyorum kılıf yüzünden. @dekalafat
Kılıfları oldum olası sevmem, mecburiyetten olmasa hayyatta takmam, Tab S' de kullanıyorum, 6.6 mm'lik tablet oluyor 1 buçuk 2 santim. İnceliğini hissedemiyorum kılıf yüzünden. @dekalafat
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Evet öyle imiş, geldi key 🙂