maalesef açık ve net konuşacağım trolluk yapmayacağım ;
1- Kalite hiç bi zaman bu topraklarda prim toplamaz
2- Objektif davranmak daha doğrusu tarafsız olmak bertaraf olmaktır bu ülkede
3- Okuyucuya güvenmek nasraddin hoca -- timur fıkrasının sonunu hazırlar size
4-Yaptığınız işe saygı duymak çomarların size keriz gözüyle bakmasına yol açar. (hatta rahmetli anneniz abiyane tabirle ölüm döşeğindeyken sırf işe ve okuyucuya saygınızdan burada gelip gündemi yorumlamanız sizin işinizi ne kadar saygı ve bağlılık duyduğunuzun ispatıdır )
5-Bence bu sitedeki yüce gönüllü insanlar hem siz , hem lp -- hk hemde perde arkasındakiler çok güzel bir şey için uğraştınız didindiniz bu topraklardan dünyada parmakla gösterilecek bir site çıkarmaya çalıştınız ama anladığım kadarıyla olmuyor maalesef insanlar sizin değerinizi anlamıyor telefon parçalayıp küfür eden adamın videosu 500.000 izleme alırken sizin en kabadayı videonuz 100.000 civarında dolaşıyor
6-Dukkanı kapatıp gidin artık bence hem zamanınıza, hem emeğinize hem de sağlınıza yazık ben olsam şimdiye çoktan sövüp saydırıp siteyi kapamıştım. Siz elinizden geleni ardınıza koymadınız ama bu site bu ülkeye fazla dahada kendinizi parlamanıza gerek yok
7-Ne kadar zaman geçerse geçsin teknoseyir bir grup sanslı insanın gönüllerinde hep hoş bir seda olarak kalacaktır.
Şimdiye kadar yapmış olduğunuz ve site devam ederse yapacağınız herşey için teşekkürler
maalesef açık ve net konuşacağım trolluk yapmayacağım ;
1- Kalite hiç bi zaman bu topraklarda prim toplamaz
2- Objektif davranmak daha doğrusu tarafsız olmak bertaraf olmaktır bu ülkede
3- Okuyucuya güvenmek nasraddin hoca -- timur fıkrasının sonunu hazırlar size
4-Yaptığınız işe saygı duymak çomarların size keriz gözüyle bakmasına yol açar. (hatta rahmetli anneniz abiyane tabirle ölüm döşeğindeyken sırf işe ve okuyucuya saygınızdan burada gelip gündemi yorumlamanız sizin işinizi ne kadar saygı ve bağlılık duyduğunuzun ispatıdır )
5-Bence bu sitedeki yüce gönüllü insanlar hem siz , hem lp -- hk hemde perde arkasındakiler çok güzel bir şey için uğraştınız didindiniz bu topraklardan dünyada parmakla gösterilecek bir site çıkarmaya çalıştınız ama anladığım kadarıyla olmuyor maalesef insanlar sizin değerinizi anlamıyor telefon parçalayıp küfür eden adamın videosu 500.000 izleme alırken sizin en kabadayı videonuz 100.000 civarında dolaşıyor
6-Dukkanı kapatıp gidin artık bence hem zamanınıza, hem emeğinize hem de sağlınıza yazık ben olsam şimdiye çoktan sövüp saydırıp siteyi kapamıştım. Siz elinizden geleni ardınıza koymadınız ama bu site bu ülkeye fazla dahada kendinizi parlamanıza gerek yok
7-Ne kadar zaman geçerse geçsin teknoseyir bir grup sanslı insanın gönüllerinde hep hoş bir seda olarak kalacaktır.
Şimdiye kadar yapmış olduğunuz ve site devam ederse yapacağınız herşey için teşekkürler