• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

theGORGEOUS
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 29.07.2019
Everybody has got demons, and sometimes they take control.
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    M3 neden sıkıntılı ?

    22 Temmuz 2025 - 23:15 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @joe Normal kendi aldığım modem, ISS sattıklarından değil. Güncellemeyi yaptım zaten, mevcut sürüm "V5.50(ABPM.5)G0".

    02 Haziran 2021 - 09:33 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    böyle hata alıyorum ama

    01 Haziran 2021 - 22:08 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    bunu nasıl kontrol edebilirim ?

    07 Ocak 2021 - 21:31 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    bunu bilmiyordum, teşekkür ederim.

    07 Ocak 2021 - 21:29 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @alinux undervolt'tan anlıyorsan şuraya da bakar mısınız ? https://teknoseyir.com/durum/1365675

    07 Ocak 2021 - 21:28 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @alinux peki bundan 5 sene sonra da kullanılır mı ddr3l ? satılabilir mi yani ?

    07 Ocak 2021 - 21:26 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    Peki 12GB mi yapayım yoksa 8gb'den 2 tane alıp 16gb mi yapayım ? Oyun falan oynamıyorum, olursa visual studio, office programları ve photoshop falan.

    07 Ocak 2021 - 18:53 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @raporsuzkral https://www.youtube.com/watch?v=DcHuvxnm18I buradaki videoyu izleyip, undervolt yaptım, yeni değerler aşağıdaki gibi.

    07 Ocak 2021 - 16:33 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    https://www.youtube.com/watch?v=DcHuvxnm18I bu videoyu izleyerek undervolt yaptım, değerler aşağıdaki gibi oldu. Performans artışı sağlar mı acaba ?

    07 Ocak 2021 - 16:31 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @emre64 ya valla laptop alınca en başta işlemcin en iyisi olacak, ekran kartı yine uzatma kablo ile bir şekilde hallediliyor, bu cpu nasıl halledilecek. Her şeyin fiyatı çok pahalılandı, alamıyorum pc.

    07 Ocak 2021 - 16:15 Beğen 1
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @raporsuzkral Termal macun sürüp, temizlik yapmayı planlıyorum ama. Sıcaklık değerleri aşağıdaki gibi sizce kaça kadar düşer ? Ya da bu değerlerde temizlik yapmam, termal macun değiştirmem gerekir mi ?

    07 Ocak 2021 - 16:12 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @emre64 Valla yapılıp, yapılmadığını bilmiyorum. Çok eski bir bilgisayar. Termal macunu yenileyip biraz da hızlandırmak isityorum ama yazdığına göre çok da muhtemel değil 🙂

    07 Ocak 2021 - 16:06 Beğen 1
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    100 mbps'yi 100₺, 200mbps'yi 150₺, upload hızını da sabit 40 mbps yap, gör bakalım kim neyi tercih ediyor.

    01 Ocak 2021 - 14:06 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    Laptop üzerinde Lenovo G50 yazıyor ama G50-70 ile aynı mı bilmiyorum. 6GB RAM var ve Intel Core i7-4510U CPU var. Koduna nasıl bakabileceğimi söyleyebilir misin acaba ? @bilendenaldestek

    30 Aralık 2020 - 13:45 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @sezers CPU-Z'den baktığımda tüm bilgileri ekran görüntüsündeki gibi, tamamına detaylı bir şekilde nasıl bakabilirim ?

    29 Aralık 2020 - 11:32 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @orcun RAM bölümündeki ekran görüntüsünde DDR3 yazıyor ya, o biraz kafamı karıştırdı. https://www.hepsiburada.com/kingston-8gb-1600mhz-ddr3-notebook-sodimm-ram-kvr16s11-8-p-bd301528 bunu alsam 2 tane, çalışmaz mı ? İlla ddr3l mi olması gerekiyor ? Bir de 8x2 takmak istiyorum ama, uygun olur mu ?

    29 Aralık 2020 - 10:54 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @yyunus01 Şu anda 99₺ + modem kiralama ücreti var (FFTH)'den dolayı.

    26 Eylül 2020 - 16:52 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @rdr Ya bir de şöyle bir sıkıntı var, 28 Temmuz 2020'ta Türk Telekom aboneliği başlıyor, 15 gün sonra 11 Ağustos 2020 tarihinde çıkıp, diğer iss'ye geçiş yapıyorum. Sonra 12 Ağustos tarihinde
    15 günlük kullanım için gelen faturaya neden cayma bedeli eklenmiyor da 08 Eylül 2020 tarihinde yeni bir fatura çıkarıp ekleniyor ?

    08 Eylül 2020 - 18:58 Beğen
  • theGORGEOUS @thegorgeous

    @zatisahaneleri Peki neden bir önceki faturada değil de bu aya yansıttılar 12 Ağustos tarihindeki faturada yansıtmaları gerekmez mi ? Belki de 2.ay sayıp, 2.ayın da parasını alıp, taahhüt cayma bedeli olarak yansıttılar.

    08 Eylül 2020 - 18:49 Beğen
  • Durum (24)
  • İnceleme (2)
  • Blog (9)
  • Yorum (167)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Asus Pen

25

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum