Abi o ne öyle yaa Turkcell T50 yi övcem diye Motorola Moto G yi yermişin resmen tasarımı eski diyorsun zaten moto g 2013 yılının sonlarına doğru üretildi yani 2014 model olamaz zaten biraz mantıklı yapın incelemeleri kalınlık konusunda ona lafım yok ama sürekli moto g yi yermişin olmuyor böyle ben sizi dinleyipte moto g almaya karar verdim şimdi o öyle bu böyle moto g yi discoveryle falan kıyaslamadınız ama
Abi o ne öyle yaa Turkcell T50 yi övcem diye Motorola Moto G yi yermişin resmen tasarımı eski diyorsun zaten moto g 2013 yılının sonlarına doğru üretildi yani 2014 model olamaz zaten biraz mantıklı yapın incelemeleri kalınlık konusunda ona lafım yok ama sürekli moto g yi yermişin olmuyor böyle ben sizi dinleyipte moto g almaya karar verdim şimdi o öyle bu böyle moto g yi discoveryle falan kıyaslamadınız ama