ben lg g2 kullanan biri olarak murat abiye kesinlikle katılıyorum g2 silecek bi telefon değil ama kesinlikle daha üstü kalitede.
ben lg g2 kullanan biri olarak murat abiye kesinlikle katılıyorum g2 silecek bi telefon değil ama kesinlikle daha üstü kalitede.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Beklicez ama olsun keyifli be heycanlıyız 🙂