yorum tek elden yapılsa isabetli olur.Aksi halde kendisini isbat etmeye çalışan ergen in muhabbeti gibi çurcunaya dönüyor olay.
yorum tek elden yapılsa isabetli olur.Aksi halde kendisini isbat etmeye çalışan ergen in muhabbeti gibi çurcunaya dönüyor olay.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
polo gtı bu hırçın çocoğu gündeme alabilirmisiniz acaba!....teşekkürler