Ne boş diyaloglar dönmüş ya.Tamamen sayfa kirliliği...Biraz içeriğe,ana konuya odaklanın...
Ne boş diyaloglar dönmüş ya.Tamamen sayfa kirliliği...Biraz içeriğe,ana konuya odaklanın...
Abi biliyorum çok söylenmiştir ama siteyi ve sitedeki etkileşimi daha etkili hale getirecek mobil uygulama düşünmüyor musunuz? Yazılan mesajlara verilen cevaplar vs olduğunda bildirim alsak daha pratik ve güzel olmaz mı?
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
👍