@icbukey cihaz yuk altindayken ben ses almiyorum .fan ayarlarini kontrol ettin mi. Ses konusunda bende cok hassasim acikcasi umarim giderebilirsin
@icbukey cihaz yuk altindayken ben ses almiyorum .fan ayarlarini kontrol ettin mi. Ses konusunda bende cok hassasim acikcasi umarim giderebilirsin
Strix de ses problemi yok @icbukey cihaz oyunlari full ayarda actigim zamam otomatik modda ve dusuk devirle calisiyor. O konuda size katilamayacam
Hocam bu konuda cok bilgili birisi oldugumu iddaa edemem ama asus gtx970 strix sahibi olarak aradaki fark sizin verdiginiz linktekinin ozel sogutmasinin olmamasininda kaynaklaniyor olabilir. Strix de ozel sogutma sistemi vardir. Birde overclock suz olabilir .o konuyu arastirmanizi öneririm. Ama gtx 970 yine hertürlü canaavr bir kart sadece ses icin yada overclock icin 400 tl daha fazla vermeye ihtiyaciniz var mi sizin tercihiniz
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ahmet Bey teşekkür ederim. Cihazin bağlı olduğu sigortayı açıp kapatınca duzeldi. Çözüm neden boyle oldu bilmiyorum.