Çam sakızı oldu bizimkisi ama destek olduk nihayetinde. hayırlı olsun tekrar. bardağın arka yüzüne @leventp , @gamsizm ve @hkellecioglu alt alta imzalarını atsa güzel bir hatıra olurdu ayrıca. mümkünse tabi 🙂
Çam sakızı oldu bizimkisi ama destek olduk nihayetinde. hayırlı olsun tekrar. bardağın arka yüzüne @leventp , @gamsizm ve @hkellecioglu alt alta imzalarını atsa güzel bir hatıra olurdu ayrıca. mümkünse tabi 🙂
e-bay den daha güvenilir olduğu söylenebilir. kötü satıcılar her platformda olabilir önemli olan sizi koruyabilen bir altyapı sunmaktır , aliexpress bunu yapabiliyor. ben daha önce birkaç defa gelmeyen yanlış veya sorunlu gelen ürün için sorunsuz şekilde geri ödeme aldım hemde neredeyse hiç uğraşmadan. e-bay de aynı durumu yaşadığımda size sanal bir itiraz dosyası açılıyor satıcıyla konuşun, biz konuşalım, sorun çözüldümü gibi aşamalardan geçiyorsunuz her bir aşama için 8 - 10 gün beklemeniz gerekiyor sonunda para iadesi de yapılmıyor. tüm şikayet ve itirazlara rağmen canlı destek verecek bir muhattap bile bulamamıştım. aliexpress de satın alım miktarınıza göre "gümüş vip" veya "altın vip" müşteri olabilirseniz anında yanıt veren bir ekip oluyor.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
stabil görüntü alabilmek içib güzel bir araç ancak fiyat fayda oranı açısından çok doğru tercih olmayabilir. 1000 tl gibi bir bütçeyi sadece tutacak için ayırmaktansa içinde 4k kamerası olan ve bu üründen daha gelişmiş fonksiyonları olan DJI OSMO yu tercih etmek akıllıca olur kanatindeyim yurtdışı fiyatı 1800 TL gibi bir rakam 2300 tl ye yurtiçinde var. incelemesini yaparsa teknoseyir keyifle de izlenir 🙂