saati laptopa bağlayın. ardından bilgisayarıma girip oradan saati çift tıklayıp saatin içine giriş yapın. ardından dil dosyasını txt klasörünün içine atın. ardından saati laptoptan çıkartın. ve saatin settings bölümündfen language bölümüne girip almancayı seçin. saatin türkçe menüye dönecektir. saatte diller arasında türkçe senenek olmadığı için bu yamayı yapan kişi türkçe dilini almancanın üzerine kaydetrmiş. sağolsun iyi yapmış.
sanırım fenix 5'leri laptopa bağlayınca arayüze giriş yapılamıyor. haliyle saatin içine herhangi bir dosya atmak pek mümkün değil. ancak yine de bunun bir yolunu bilen varsa bir mesaj kadar uzağındayız.