tam benim kafa😂
yanılıyorsun sağlam değildi o zaman çocuktuk bize sağlam geliyordu... ben de bu saati bi yerde gördüm aynı senin gibi ariyordum şimdi bu konuya denk geldim. Güzel nostalji oldu bende bordosu vardı resimdeki mavi de almıştım. tahminimce 6 ay sürmeden yırtılırdı hatırlıyorum. 10 yaşında falandım herhalde. yıl 2006 veya 2008 olması lazım.
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Google'dan gelenler için amme hizmeti: Sol eksi sağ artıdır. Test edildi. (usb nin ağzı yukarı, lehimlenecek yer aşağı bakacak şekilde tutun)