Çok teşekkürler, tam olarak bu sebeplerden kalemi çok sevdim. Rotring x00 serisi degerlendirmelerinizi de okudum, 600ün kalbimi çalacağını düşünüyorum. Sizin kadar elbette bilgili olmadığım için de kalemin sahte-gerçek olup olmadığını anlamam mümkün olmaz tabii. Bir de şunu soracaktım, bulunduğum şehirde kırtasiye alanında çok fazla seçenek yok, mümkün mertebe internetten almayı düşünüyorum. N11, trendyol gibi sitelerden alışveriş yaptınız mı? Örneğin n11de bir satıcı 85 tl derken aynı kalemi 100 tl olarak da 110 tl olarak da görüyorum. Bilginiz varsa bakmam gereken kriterlere dair bilgi verebilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler. Önceki tavsiyenize de uydum, uç kırmadan yazma süresi biraz daha uzadı. O kalemi az kullanıp hevesimi almama yeter bu gelişme diye düşünüyorum.
@dogan_mcan teşekkür ederim ilginize. Linklere baktım, muhtemelen bu platformlardan birinden alışveriş yapacağım. Rotring 300 ile yumuşak bir giriş yapmayı düşünüyorum. Tekrar teşekkür ederim.