ya başka bir çözümü acaba varmı diye düşünüyorum, driversız kullanabiliyomuydun? driver ı sildiğimde hiç bir sıkıntım yok, ama driver kurdummu aynısı oluyo, ekran sağdan sola kayıyo, bölünüyo falan.
ya başka bir çözümü acaba varmı diye düşünüyorum, driversız kullanabiliyomuydun? driver ı sildiğimde hiç bir sıkıntım yok, ama driver kurdummu aynısı oluyo, ekran sağdan sola kayıyo, bölünüyo falan.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
şimdi gördüm 🙂 radeon hd 6790 kartımı fırınladım, eskisinden daha iyi çalışıyor kesinlikle! 🙂 fps eskisinden daha iyi, karttan umudunu kesenler denesin kesinlikle ^^