Bende de bu modelden var yaklaşık 2 ay once aldım 2700 tl.Benim sorunum ekranın sağında bir problem olmamasına rağmen sağ çıtada ekran çerçeveden uzakta,arada boşluk kalıyor.Bütün mağazaları gezdim,aynı modelleri inceledim,hepdinde aynı durum var.Ne yapmam gerekir.Eski monitorlerdeki gibi ekran kaydırma vs bunun gibi bir ayar yapılabilir mi.
@hkellecioglu Merhaba,
Bende de bu modelden var yaklaşık 2 ay once aldım 2700 tl.Benim sorunum ekranın sağında bir problem olmamasına rağmen sağ çıtada ekran çerçeveden uzakta,arada boşluk kalıyor.Bütün mağazaları gezdim,aynı modelleri inceledim,hepdinde aynı durum var.Ne yapmam gerekir.Eski monitorlerdeki gibi ekran kaydırma vs bunun gibi bir ayar yapılabilir mi.