Abi söyleyin firmayı boykot edelim küçük de olsa bir ders olur belki firma ismi söylemekte yasak olmasa gerek
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Abi söyleyin firmayı boykot edelim küçük de olsa bir ders olur belki firma ismi söylemekte yasak olmasa gerek