Aynı romu dün kurdum 2 dakikada bir şarjım %1 azalıyor sizde de oluyor mu nasıl düzeltebilirim ?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aynı romu dün kurdum 2 dakikada bir şarjım %1 azalıyor sizde de oluyor mu nasıl düzeltebilirim ?