ben gayet memnunum asphalt 8de en yüksek ayarda hafif kasmalar oluyor sadece o kadar kamerası felan çok güzel oyunları gayet güzel kaldırıyor şarj süresi her gün nerdeye hep tabletteyim hiç pc açmıyorum 1 günü rahat çıkarıyor
Arkadaslar adim olcer bunun gibi onerdiginiz uygulama varmı ?
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben gayet memnunum asphalt 8de en yüksek ayarda hafif kasmalar oluyor sadece o kadar kamerası felan çok güzel oyunları gayet güzel kaldırıyor şarj süresi her gün nerdeye hep tabletteyim hiç pc açmıyorum 1 günü rahat çıkarıyor