Kesinlikle katılıyorum. Htc10 dan mi9 a geçtim. Keskinlik ve beyazlar konusunda htcnin ips ekranı çok daha iyi. Amoled ekranda beyazlar tam beyaz değil malesef. Eşimde note 4 var, ekranda yanıklar var ve beyazlar pembe görünüyor.
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kesinlikle katılıyorum. Htc10 dan mi9 a geçtim. Keskinlik ve beyazlar konusunda htcnin ips ekranı çok daha iyi. Amoled ekranda beyazlar tam beyaz değil malesef. Eşimde note 4 var, ekranda yanıklar var ve beyazlar pembe görünüyor.