• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Mustafa Savaş Acar
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.09.2014
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    hocam 300 civarına çıkmayı göze alırsanız backbeat 505 tavsiye ederim.

    Öncelikle Noise cancelling yok ve kulaklık katlanamıyor.
    Ses kalitesi fiyatına göre gayet tatmin edici, 40mm sürücüleri mevcut.
    Basslar biraz yüksek geldi ama bozulmuyor özellikle dinlediğiniz müzikte bass gitar / drum varsa hemen ayırt edebiliyorsunuz. Midler ve tizler yerinde. hemen hemen çoğu müzik tipi için uygun dengeli bir sesi var.

    Ayrıca batarya süresi 15-16 saat boyunca çok rahat bir şekilde dayanıyor. 3.5 mm jak girşi var ve iki ucuda erkek kablo ile geliyor ama jak bağlandığı zaman kulaklık kapanıyor ve pasif olarak sesi veriyor, bataryadan harcamıyor ama ses daha kısık geliyor.

    31 Ekim 2018 - 07:21 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    @calimera Hocam Eizonun pekte ucuz olacağını sanmam. FlexScan lar bir miktar ucuz olabilir ama ofis uygulamalı için üretildiklerinden pekte bir yorumda bulunamayacağım. ortalama cs230 bile 5 bin tl civarında

    15 Ağustos 2016 - 09:13 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hocam Baskı merkezlerine gideceksiniz. Genellikle Basılacak iş adeti değilde tabaka adeti üzerine fiyatlandırılır. Büyük ihtimalle 170-220 gr kuşe kağıt işinizi görür. Basılacak dökümanı .tiff formatında 300 dpi civarında boyutlarında oynama yapmadan verirseniz ve CD kabından bir tane yanınıza alırsanız Montaj işlemini yapacak grafiker gerisini halledecektir.

    30 Temmuz 2016 - 05:52 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    tabi basılacak buton kalırsa, artık butonuda taciz ederler.

    25 Şubat 2016 - 20:06 Beğen 5
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hocam sizin yerinizde olsam jiletten dönmem, makinaya alışmak daha zor oluyor. ben berber sabunlarından kullanıyordum makineden daha rahat geliyordu bana

    31 Temmuz 2015 - 17:33 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    kemeraltına gidin hocam avcılık malzemeleri dükkanı dolu

    01 Temmuz 2015 - 20:02 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hayırlı olsun hocam

    11 Haziran 2015 - 01:58 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Fallout 4 Call of Pripyat olur artık o wallpaperdan sonra

    10 Haziran 2015 - 08:51 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    ikisi de birbirinin yerini tutamaz. koca masaüstünü müşterime götüremem mesela çözüm ya tablet yada olabildiğince ufak ve hafif laptoplarda. aldığım her laptop mutlaka bir hdd arızası verdi, yedek almadan iş yapmam grafik tablet, fare ve harici disk ile kullanıyorum bilgisayara yük bindirecek şeyler yaptığım için enerji konusu da var mutlaka adaptör bağlı olucak işte o zaman nerede dizüstü verdiği özgürlük. koltuğuma uzanıp aynı filmi aynı boyutta daha uzaktan izleyebiliyorum zaten çalışacağım zaman hem işlem gücü hemde geniş rahat bir ortamda yapabiliyorum. evin içinde dizüstü kullanmak, yatakta film izlemek aynı güzel rahatlıklar ama biraz kendinizi alıştırınca masaüstünün çoğu şeyi yapabildiğini biliyorsunuzdur. dizüstü işimi görüyormu evet. daha önce dediğim gibi iş amaçlı evden uzak olacaksam yada herhangi bir yolculuğa çıkacaksam yanıma alırım ama onun haricinde evde sırt çantamdan pek çıkmaz. evden çıkamdan önce ihtiyacım olanları harici diske alırım şarj eder hemen çıkarım.

    07 Haziran 2015 - 08:12 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    @kesb-i yine masa üstüne koyacaksınız ekran karşılaştırması laptoplar için yapılamayacak birşey, taşınabilir olması için üretilen bir cihazı masaüstüne hapsetmek etmek çok mantıklı birşey değil. kapalı kutudan ziyade içini açıp herşeyi ile oynayabildiğim için masaüstü tercih ediyorum bu arada sadece monitör yüzünden değil.

    05 Haziran 2015 - 15:07 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    27" ekranda film izleyip iş yapmak var birde 15,6" de. amacın oyun değilse seyehatler için makul fiyatlı bir laptop ama geri kalan her türlü iş için masaüstü.

    05 Haziran 2015 - 06:36 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    arkadaki slider arkadaş çok iyimiş 😀

    31 Mayıs 2015 - 02:59 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hocam Nikon da ayarın ismi ne diye geçer bilmiyorum ama af-c olması gerekli onu ve çekim modlarındanda seri ye alırsanız lv de büyük ihtimalle sürekli çekim yapacaktır, birde menüleri karıştırın mutlaka lv açıkken nasıl af yapacağını değiştirebileceğiniz bir ayar olmalı. ayna kalkıkken yada inikken odaklama için bir ayar olması gerekli

    29 Mayıs 2015 - 11:46 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    az önce yazdığımda d300s ile karıştırmışım, normal d300 de menüye girerek yapabiliyormuşsunuz. burada amca gösteriyor 😀
    https://www.youtube.com/watch?v=LSABJjmk-gI

    29 Mayıs 2015 - 04:50 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Şahane olmuş hocam gerçekten tebrik ederim, keşke yapım aşamasını kayda alsaydınız Türkiyede böyle zanaat videoları çeken kanal yok bildiğim kadarı ile bence oldukça ilgi çekicek bir içerik olur

    25 Mayıs 2015 - 22:29 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    @asaltek hocam bir belgeselde görmüştüm bende, ısıtıp yağa batırıyorlardı. son of guns belgeselinde olması lazım sezon ve bölüm hatırlamıyorum ama

    25 Mayıs 2015 - 22:21 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    focus trap hocam ama büyük objeleri yakından çekerken pek işe yaramaz.
    https://www.youtube.com/watch?v=GUuViiKDJtU

    20 Mayıs 2015 - 20:51 Beğen
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    @aslan_yurek

    İntel i5-4460
    ASUS Z97-A
    Corsair Vengeance 8 GB 2x4 1600 mhz
    KINGSTON HyperX Savage 120GB SSD
    ASUS STRIX GTX960
    2500 civarı ediyor. fiyatlar değişebilir fikir vermesi açısından sadece. HDD bulunduğunu düşündüğümden sadece SSD ekledim işlemci ve anakarttan kısılarak GTX 970 alabilirsin fiyat 2500 ü biraz geçer sacece

    edit, soğutma ve overclock işini atlamışım. corsair h100i gibi bir soğutmayıda daha sonrasında ekleyebilirsiniz, overclock'a uygun bir işlemci ile o anakart çok iyi iş görür. Ramleri değiştirdim.

    18 Mayıs 2015 - 20:05 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hocam casperdan uzak durun, açık konuşmak gerekirse hem fiyat olarak fazla hemde garanti durumu berbat. işlemciniz yanar dvd sürücüsünde çizik var diye geri gönderirler.
    işlemci ve ekran kartı tamam ama geri kalan her şey olabiliceklerin en ucuzu. stok fan markasız anakart vs. eğer sadece oyun için alacaksanız bir sistem toplayıp göndereyim size

    18 Mayıs 2015 - 19:49 Beğen 1
  • Mustafa Savaş Acar @msavasacar

    Hocam öncelikle ayrıntılı yazdığın için teşekkür ederim yanlış anlaşılmadığıma sevindim. bu video ve fotoğraf ekipmanları oldukça pahalı ve birçok incik boncuğu olan şeyler. kaliteden ödün vermeden bir iş yapmak istiyorsanız ve özellikle tek başınıza altından kalkabileceğinizi düşünüyorsanız açık söylemem gerek oldukça zor.
    Öncelikle birşeyi açıklığa kavuşturmalıyız profesyonellik uzmanlık demek değil, uzmanlığı ile para kazanan insanlara söylenen bir kelime. aklınızda teorik olarak bilginizin mükemmel olması pratikte o işi kusursuz yapabileceğiniz anlamına gelmez. Misal vereyim ben çekimlerimi belli mekanlarda yaparım yada bilmediğim yeri öğrenmeye giderim bu benim teorik bilgimin iş bitiminde müşterime vereceğim imajlara ne kadar yansıyacağını orantılar daha ayrıntıya girmem gerekirse bildiğim mekanlarda saate göre ışığın nereden geldiğini konunun nerede nasıl bir kadraj oluşturacağıma kadar bilmemi sağlar. Bir çalışma şekline, ekipmanlara, ekip arkadaşlarına alışmışsınızdır ve kontrolü sizdedir bu noktaya geldiğinizde elinizdeki ekipmanlar sizi sınırlıyorsa artık yüksek sayılardaki özelliklere geçmeniz gerekir. en kalitelisi olsun diye 4k video çekmek yapılabilecek bir işlem ama tek kişi olduğunuzda 14 bit verinin sadece ne kadar depolama alanı ve işlem gücü gerektirdiğini hesaba katmalısınız iş sadece mükemmel görüntü almaktan ibaret olmayacaktır birçok teknik işlem gerektirecek ve mutlaka yaptığınız videoları kurgulayacak/düzenleyecek ekipman bakımını yapacak/taşınmasını sağlayacak arkadaşlara ihtiyacınız olacaktır. . malesef hedeflediğiniz iş kolunda amacınız profesyonellikse bu olay işin ehli birisi tarafından öğrenilmeli/yardım alınmalı. az önce bahsettiğim pratik olayı yani. Elbette yüksek bütçeli firmalar kurup direkt olarak yüzlerce kişiyi işe almaktan bahsetmiyorum. Tekno Seyir bile bu işe başladığında hatırladığım kadarı ile 550d ile başlamışlardı. ben fotoğraf çekmeye 30d ile başladım. ilk başta siz kompakt makinede vga kalitede video çekseniz bile o görünütüyü gerçek bir esere dönüştürecek olan sizsiniz. makinlara bu kadar takılmayın onlar sadece fotoğrafı/videoyu çekmenizi sağlayan gereçler. bakın hatta Jackie Higgins in Why It Does Not Have To Be In Focus adında bir kitabı vardır tamda benim size alattığım şeylerin iki kapak arasında ki örnekleridir okumanızı tavsiye ederim . fotoğraf makinesi kullanmadan fotoğraf sanatını en ileri noktaya taşıyan insanlar var iken biraz sabır gerektiğini bilmeniz gerekli. ilk fotoğraf çekmeye merakım başladığında binlerce makale okumuştum, ilk gövdemi aldığımda ise o heyecanla yüzlerce çiçek böcek fotoğrafı çekmiştim. daha ileri bir noktaya adım atmak için kendimi yeterli hissediyordum ve hayatımda yaptığım en büyük yanlışı yaptım herşeyi bildiğimi sanarak bir dış mekan çekimini mahvettim, büyük hüsrandı ve aslında ne kadar az şey bildiğimi o gün fark ettim. yani profesyonellik yolu oldukça zor kendinizi ne kadar hazır hissetsenizde büyük adım atmaktan çekinin ufak ufak adımlar ile kendinizi garantiye alın. siz bu adımları attıkça zaten neyin nerede kullanılacağını bileceksiniz. özellikle şunu şunu alın demek istemiyorum, çünkü hobi için fotoğraf çeken insanın kaybedeceği birşey olmaz. ama siz bir firma açıp hüsrana boğulabilirsiniz olan onca emeğe olur. umarım yeterli derecede açıklayıcı olmuşumdur. birde eklemem gerek bu sadece fotoğrafçılık yada video sektöründe yönelik değil, her sektörde her meslekte bu şekilde yükselinir. yanıldığım bir konu olursa lütfen düzeltin @baris_ozkok

    07 Mayıs 2015 - 03:53 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (158)
  • Takipçi (70)
  • Takip edilen (72)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum