Murat gamsız bu basari donanım haberdeki arkadaşların basarisi bundan kimse bahsetmemiş ve bazı veletler 25 megabit kullanıyor diye 16 ya düşeceği için akk kalkmazsa olur demiş boyle karaktersizler bunlar için mücadele eden DONANIM HABER bunları görseydi vazgeçerdi çıkarcı veletler
http://www.btnet.com.tr/bilim/ttnet-yeni-tarifelerini-acikladi/1/8183
2010 yılı tarifeleri . bugünle bi fark yok