murat bey htc ve nokia video bölümü incelemenizde özellikle aynı elbiseyi giyen direğin yanındaki bayana aynı montu giyen ve aynı kişi ile konuşan yanınızda duran beye ve 2.vagonda seyehat eden sarı renkli mont giyen arkadaşa özellikle teşekkür ederim.videolar birbirinin aynı gibi ya şaka sandım.birde siz aynı karo üzerindenmi çekim yapıyonuz abi ya ... Bu arada nokia donanım ve yazılım konusunda diğerlerini ezecek gibi ,özellikle fotoğraf ve video konusunda.
murat bey htc ve nokia video bölümü incelemenizde özellikle aynı elbiseyi giyen direğin yanındaki bayana aynı montu giyen ve aynı kişi ile konuşan yanınızda duran beye ve 2.vagonda seyehat eden sarı renkli mont giyen arkadaşa özellikle teşekkür ederim.videolar birbirinin aynı gibi ya şaka sandım.birde siz aynı karo üzerindenmi çekim yapıyonuz abi ya ... Bu arada nokia donanım ve yazılım konusunda diğerlerini ezecek gibi ,özellikle fotoğraf ve video konusunda.