Nas diskler için map edilmiş klasöre çift tıklandığında " Yerel aygıt adı halen kullanılıyor" hatası alan ve sorunu çözebilen arkadaş var mı acaba ?
Nas diskler için map edilmiş klasöre çift tıklandığında " Yerel aygıt adı halen kullanılıyor" hatası alan ve sorunu çözebilen arkadaş var mı acaba ?
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.