Öncelikle iyi günler.Bunlar ilk incelemler olduğu için bence tam anlamıyla her konuya değinilmiyor.Bende bu telefona sahibim.Telefon donanım olarak baya tatmin edici fakat eksiklerini de belirtmek gerek.Öncelikle kasasında bulunan tuşlar tam sağlamlık hissi ne yazık ki vermiyor.Tuşlar podlarında sallanır vaziyetteler.Ekran gorilla glass 3 fakat çizilmeye müsait,az biraz dikkatle hiç sorun yok gibi.Görüntü kalitesi olarak ekran iyi ancak renklerin dokusu ve sıcaklığı ara ara birbirine karışıyor özellikle bu devasa ekrandan televizyon seyredeyim derseniz.Filmlerde sıkıntı yok onu belirteyim.Kesinlikle kılıfla kullanın ki arka taraf ve köşeleri darbe almasın.Köşeleri ezilmeye müsait.Yani her telefonda olabilecek şeyler bunda birazcık daha hassas.Beni esas şaşırtan noktalar donanımsal değil de yazılımsal oldu.Telefonun menüsü gm discovery'den daha uzun sürede tepki veriyor.Akıllı sanal tuş olan 0 tuşu ekranda bazen kayboluyor.Telefonun ramini resetlerseniz seçeneklerden açık olmasına rağmen tekrar aç kapa yapmak gerekiyor.Arama geldiğinde ses yaklaşık arama ekranından 3 saniye sonra başlıyor.Kullanım deneyimi gayet hoş bir telefon.Ufak tefek güncellemelerle işlemcisinin hakkını verecektir.Ekranı şarjı çok hesaplı kullanıyor onu belirteyim ve parlaklık vs. olarakta size hiçbir sıkıntı çıkarmıyor.Kısacası kusursuz bir telefon değil ancak fiyatıyla depolama kapasitesiyle işlemci gücüyle gerçekten çok rahat tercih edilebilecek bir telefon.
Öncelikle iyi günler.Bunlar ilk incelemler olduğu için bence tam anlamıyla her konuya değinilmiyor.Bende bu telefona sahibim.Telefon donanım olarak baya tatmin edici fakat eksiklerini de belirtmek gerek.Öncelikle kasasında bulunan tuşlar tam sağlamlık hissi ne yazık ki vermiyor.Tuşlar podlarında sallanır vaziyetteler.Ekran gorilla glass 3 fakat çizilmeye müsait,az biraz dikkatle hiç sorun yok gibi.Görüntü kalitesi olarak ekran iyi ancak renklerin dokusu ve sıcaklığı ara ara birbirine karışıyor özellikle bu devasa ekrandan televizyon seyredeyim derseniz.Filmlerde sıkıntı yok onu belirteyim.Kesinlikle kılıfla kullanın ki arka taraf ve köşeleri darbe almasın.Köşeleri ezilmeye müsait.Yani her telefonda olabilecek şeyler bunda birazcık daha hassas.Beni esas şaşırtan noktalar donanımsal değil de yazılımsal oldu.Telefonun menüsü gm discovery'den daha uzun sürede tepki veriyor.Akıllı sanal tuş olan 0 tuşu ekranda bazen kayboluyor.Telefonun ramini resetlerseniz seçeneklerden açık olmasına rağmen tekrar aç kapa yapmak gerekiyor.Arama geldiğinde ses yaklaşık arama ekranından 3 saniye sonra başlıyor.Kullanım deneyimi gayet hoş bir telefon.Ufak tefek güncellemelerle işlemcisinin hakkını verecektir.Ekranı şarjı çok hesaplı kullanıyor onu belirteyim ve parlaklık vs. olarakta size hiçbir sıkıntı çıkarmıyor.Kısacası kusursuz bir telefon değil ancak fiyatıyla depolama kapasitesiyle işlemci gücüyle gerçekten çok rahat tercih edilebilecek bir telefon.