Yüksek iso kirliliği yok mu beni çok rahatsız etti kirlilik ben mi yanılıyorum
Son bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yüksek iso kirliliği yok mu beni çok rahatsız etti kirlilik ben mi yanılıyorum