5 seneye yakın bir süredir iphone 5s kullanıyorum.Telefonum bozuldu ve videolarınızı izledim.Her bütçeye göre alınabilecek telefonları çıkardım fakat hala kararsızım.Bütçem maksimum 4500 tl ye kadar ve s10e bu fiyata kadar en cazip telefon gibi gözüküyordu.İnternette birçok yerde batarya konusunda aşırı kötü yorumlar okudum.Bu yüzden s9 plus veya s9 da düşünmüyor değilim.Diğer yandan da asıl amacım beni tekrar uzun seneler götürmesi olduğundan iphone 7 alıp(ileride yazılım desteği gelmiceğini göze alarak) uzun seneler kullanıp param cebimde mi kalsa diye de düşünüyorum.Sizin öneriniz ne şekilde olur.A70 de fiyat performans olarak mantıklı gelen telefonlardan bir tanesi.
@supermix Bende ios dan devam etmek istiyorum ama alabilceğim tek iphone telefon iphone 7 ve 3500 tl. Üstüne biraz para koyarak güncel bir android almak sanki daha mantıklı gibi geliyor.