Dediklerinizde haklısınız. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
@tolgaaaltas valla çok beğendim. gerçekten güzel olmuş 🙂 bunla alakalı düşüneyim ben.
peki sizce instagramın kendisine mi yoksa çok takipçili hesaplara mı vermeke daha mantıklı?
@joe sadece zamanıyla alakalı haber vermek için yaptım siteyi. Yoksa diziyi yayınlamakla alakalı telif sorunları olduğu için yayın yapamam.
8. Sezonun tüm bölümlerine burdan ulaşabilirsiniz. 🙂 https://nezaman.be/dizi_detay/1/game-of-thrones
Kişisel olarak takip ettiğiniz diziler, takımların maçları, ilgilendiğiniz konferanslar, sevdiğiniz şarkıcıların konserlerini tek bir takvim üstünde tutup bildirim almanızı sağlayacak bir oluşum gibi düşünün. geri sayma olayı ise güzel bir detay sadece. Yeterli kişiye ulaştığı zaman tutmaması için bir sebep görmüyorum.
@protego hepsini not alıyorum 🙂 En yakın zamanda tüm kullanıcı isteklerini tersleyip siteyi en iyi şekilde geliştireceğim.
@protego tamamen haklısınız. Siteyi henüz yeni açtım.beta sürecinde kullanıcılardan gelen yorumları toplayıp daha iyi bir şekilde tam olarak açıldığımızda bütün içerikler için bot şart. yoksa zaten başa çıkılmaz. bu yüzden şu anda sadece insanların beğenisine sunup geri bildirimleri topluyorum.
Herhangi bir api kullanmıyorum. Başlangıç olara kelle giriyorum. Daha sonralarında maçlar için bot yazmayı düşünüyorum.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Maalesef yok fakat notlarımın arasına ekledim.